zondag 14 maart 2010

De eerste post!

Dit is hem dan, de eerste!

Ik begin vandaag (Pi Day, of Steak and Blowjob Day, wat je wilt) met het Day Zero-project, het verwezenlijken van 101 doelen in 1001 dagen. Het lijkt me een leuke manier om eindelijk eens toe te komen aan allemaal dingen die ik al heel lang wilde doen. Doel nummer 101 is in elk geval om over alle doelen en wat ik ervoor doe een blogje bij te houden, en dit is het begin daarvan. De lijst met doelen is nog niet compleet, maar ik begin gewoon want als ik eenmaal bezig ben komen die nieuwe doelen vanzelf.

1 opmerking:

  1. En je hebt meteen je eerste volger! Leuke doelen (jij ook al moeite met het in leven houden van een plantje? :P ;) )

    Veel succes ermee! (en wat handig je categorieen zo per kopje gezet, zal ook makkelijker editten zijn zonder dat je lay-out eraan gaat)

    BeantwoordenVerwijderen